Volgende week

29 juni- Geen opkomst

Dit weekend is er geen opkomst, maar met een goede reden: de leiding gaat namelijk inpakken voor ons zomerkamp!

Wil jij ook alvast inpakken? Kijk dan op de paklijst in je zomerkampboekje of op de website onder het kopje “Kampen” en stop alles in 1 grote tas.

Wij hebben er al zin in, tot volgende week!!

6 juli tot en met 12 juli: Zomerkamp!

Eindelijk is het zover: we gaan op kamp!! Met het fantastische Viking-thema en allerlei leuke activiteiten staat er een gezellige week voor jullie klaar. Pak al je spullen en dan zien we je bij Scouting Aerendheem!

Van zaterdag 6 juli 14:00 tot vrijdag 12 juli 20:00

Om alvast in je agenda te zetten:

• 29 juni: geen opkomst, leiding gaat inpakken voor zomerkamp
  • Zaterdag 6 juli tot en met vrijdag 12 juli: zomerkamp
  • 24 augustus: eerste opkomst, overvliegen

p.s Kun je niet? Balen, maar meld je dan uiterlijk af donderdagavond bij Marlijn!
p.p.s Kom in volledig uniform: blouse én das.

Onze standaard opkomsten vinden plaats van 14:15 tot 16:45 op de Groenewoud aan de Sophiaweg 448 in Nijmegen.
Dit geldt voor iedere week, tenzij wij een e-mail sturen met andere informatie.
Houd je inbox dus goed in de gaten en check ook je spam.

• De naam van de opkomst en eventuele bijzonderheden kun je vinden in het blokprogramma.
  • Zorg dat je op tijd bent, het liefst 10 minuten voor de opening.
  • Neem altijd je complete uniform mee.
  • Kun je niet komen? Meld je dan uiterlijk donderdag af! Dit kan door Marlijn een appje te sturen of door een e-mail te sturen naar groenewoud@scoutingpaulkruger.nl.