Volgende week

Afmelden kan door te bellen naar Thom (06-81959499) vóór donderdagavond 21:00u. Indien er niet wordt opgenomen kan de voicemail worden ingesproken. Sms-en/appen is niet genoeg.

16/17 Maart: Pre-lentekamp

Tijden/locatie: 12:00 tot 12:00 op scouting Don Bosco, Mook

De lente zit er weer aan te komen, maar het is er nog niet. In de hoop de lente wat eerder te laten beginnen, hebben we dit jaar ons lentekampje in het laatste weekend van de winter. Hopelijk is het niet te koud!

We verzamelen Zaterdag om 12:00 bij scouting Don Bosco (Avilaweg 15, Mook) Zorg dat je minimaal twee stevige broodmaaltijden mee neemt (In ieder geval voor zaterdagmiddag en zondagochtend).

De rest van de Paklijst vind je op de site

(of hier 😉 https://scoutingpaulkruger.nl/scouts/bagagelijst/ )

P.s. heeft iemand anders ook zo veel zin in een tosti voor het ontbijt? ik wel namelijk!

Zorg dat je op tijd bent! Je kunt vanaf een half uur van tevoren op het terrein terecht, in compleet uniform.

Mochten jij of je ouders/verzorgers vragen hebben, kom dan even wat eerder. De staf kan hier dan ook de tijd voor nemen.

Kijk altijd even of je dienstpatrouille bent. Na de sluiting wordt er van jullie verwacht mee te helpen met opruimen. Dit kost meestal 10 minuutjes.

Om alvast in je agenda te zetten:

3-9 Maart: Jantje Beton

16-17 Maart: Lentekampje