Ledenadministratie

Als uw kind lid wil worden van onze vereniging, mag hij eerst 6 keer vrijblijvend komen kijken. Na de vierde keer zal er gevraagd worden of het kind geïnstalleerd wil worden, en wordt hiervoor een afspraak gepland. U ontvangt dan ook een inschrijfformulier op papier.

Dit inschrijfformulier moet worden ingevuld en opgestuurd naar onze ledenadministratie:

Ledenadministratie Scouting Paul Kruger
Kruidenstraat 42A
6515HS Nijmegen

Op het moment van installatie moet het inschrijfformulier door ons ontvangen zijn. Wij zorgen vervolgens voor inschrijving bij Scouting Nederland en opname van de gegevens in ons ledenadministratiesysteem.

Bent u het inschrijfformulier kwijt? Het inschrijfformulier kunt u via deze link downloaden.

Wijzigingen

Wijzigingen in uw gegevens kunt u aan de leiding van uw kind doorgeven. Zij zorgen ervoor dat dit in de administratie wordt aangepast.

Opzeggen

Opzeggen van het lidmaatschap kan via de leiding van uw kind. Zij zorgen voor afmelding van uw kind.