Vertrouwenspersoon

Vanuit Scouting Nederland is elke scoutinggroep verplicht een persoon te hebben die bereikbaar is voor vertrouwelijke problemen binnen de groep. Met het bestuur hebben we dan ook besloten op zoek te gaan naar een persoon buiten scouting die deze taak op zich wil nemen. Onze keus is gevallen op:

Iris Klein Breteler
Medisch Centrum Oud West
Marialaan 250, Nijmegen
Te bereiken op: 024-3770366

Zij staat volledig buiten de groep en is te bereiken voor problemen waarvan u denkt dat deze niet met de speltakleider, een ander staflid of het bestuur kunnen worden besproken. Zij kan ons daarna benaderen en mee op zoek gaan naar een oplossing voor het aangedragen probleem. Wij hopen dat zo een dergelijke situatie niet vaak voor zal komen, maar zijn daarnaast erg blij dat Drs. Klein Breteler deze taak op zich genomen heeft.