Verhuur

Groenewoud terrein

· meer informatie en tarieven ↑

Kwakkenberg terrein

· meer informatie en tarieven↑

Een van onze blokhutten huren?

In de stad en toch in het bos: onze blokhutten in Nijmegen bevinden zich op een unieke locatie. Aan de rand van de historische stad, vlakbij de groene heuvels van Berg en Dal en Heilig Landstichting. Onze Scoutinggroep speelt op beide terreinen op zaterdagmiddag en soms op afwijkende tijden. Wanneer de speltakken het gebouw niet gebruiken, verwelkomen we graag andere scoutinggroepen, jeugdgroepen of scholen op ons terrein.

Op zoek naar een leuke locatie voor een schoolkamp, afdelingsuitje of heidag?

Scouting Paul Kruger heeft twee verschillende locaties, zo’n 500 meter bij elkaar vandaan. De terreinen worden afzonderlijk verhuurd. Het terrein aan de Sophiaweg, het Groenewoud terrein, verhuren we hele jaar door, het terrein aan de Kwakkenbergweg verhuren we alleen incidenteel vanwege geplande verbouwingen aan keuken en sanitair (dus geen kampweken in 2022) .

Feestje?

We verhuren onze gebouwen en terrein voor overnachtingen en/of activiteiten van andere verenigingen, scholen, bedrijven (heidag, teambuilding) of vergelijkbare organisaties. De blokhutten worden niet verhuurd voor (kinder)feestjes, recepties, familiedagen, afstudeerborrels, en aanverwante activiteiten. Hiervoor zijn rond Nijmegen meer dan voldoende alternatieven beschikbaar.

Is de blokhut nog beschikbaar?

Onze blokhutten worden door onze eigen groepen natuurlijk in eerste instantie gebruikt (meestal op zaterdag en soms het hele weekend). Wil je weten of de blokhut beschikbaar is in een bepaalde periode en of al een reservering staat voor verhuur, kijk dan in de beschikbaarheids kalender

Tijdens de Nijmeegse Vierdaagse is ons terrein bevolkt door scouts van het Scouting Vierdaagsekamp. In die week is alleen ons Kwakkenberg terrein beschikbaar voor verhuur. De Vierdaagse start altijd op de derde dinsdag in de maand juli.

Wil je een blokhut huren?

Dan kun je hier een aanvraag indienen of meer informatie krijgen.

Waar staan de blokhutten?

De markeringen in de kaart bieden extra informatie over de terreinen:

Verhuurreglement

Er geldt op onze terreinen een verhuurreglement waar strikt op gehandhaafd wordt. Alle huurders worden geacht met dit reglement bekend te zijn. Het verhuurreglement ontvangt u bij het huurcontract. Tevens is het onder deze link te vinden.

Misschien overbodig om te vermelden, maar roken is verboden in en rondom de blokhutten.

Nog meer vragen?

Hier vind je een overzicht van de antwoorden op de meest gestelde vragen.

Contact

Wil je eerst meer weten over het huren van onze gebouwen of terreinen? Neem dan contact op met onze verhuurder via verhuur@scoutingpaulkruger.nl.