Volgende week

De website bouwer is even op vakantie! Check het blokprogramma en je e-mail voor de informatie over de opkomst!

We starten om 14.15 tot 16.45 op de Groenewoud (Sophiaweg 448, 6523 NJ Nijmegen). Vergeet je blouse, das en waterdichte jas (met capuchon) niet.

Tenzij anders vermeld, vinden de opkomsten plaats van 14:15 tot 16:45 op de Kwakkenberg aan de Kwakkenbergweg 10 in Nijmegen.
Houd je inbox goed in de gaten voor updates en check ook je spam.

• De naam van de opkomst en eventuele bijzonderheden kun je vinden in het blokprogramma.
  • Zorg dat je op tijd bent, het liefst 10 minuten voor de opening.
  • Neem altijd je complete uniform mee (blouse en das).
  • Kun je niet komen? We willen het graag tijdig weten als je kind niet aanwezig kan zijn, dus liefst al na de opkomst afmelden voor de volgende week, maar uiterlijk voor donderdag 21.00! Dit kan telefonisch (zie nummers onderaan iedere e-mail) of per e-mail (kwakkenberg (at) scoutingpaulkruger.nl).

Om alvast in je agenda te zetten:

Zaterdag 10 feb – Avondopkomst (info volgt).
Zaterdag 24 feb – Geen opkomst (maar wel voor jullie ouders! We zijn opzoek naar vrijwilligers voor de mestactie, zie e-mail).
Zaterdag 23 mrt – Groepsopkomst
Zaterdag 30 mrt – Geen opkomst ivm HIT
Zaterdag 20 apr & zondag 21 apr – Weekendkampje (info volgt).
Zaterdag 27 apr – Geen opkomst
Zaterdag 4 mei – Geen opkomst
Zaterdag 11 mei – Andere tijden (info volgt).
Zaterdag 18 mei – Ouder-welp opkomst (info volgt.)
Zaterdag 25 mei – Oudste welpen kijken bij de scouts
Zaterdag 1 jun – Oudste welpen kijken bij de scouts
Zaterdag 15 jun – Andere locatie (info volgt).

Zaterdag 6 juli t/m vrijdag 12 juli 2024 – Zomerkamp! (Info volgt.)