Kwakkenberg

(Adres: Kwakkenbergweg 10, 6523 MN Nijmegen)

Let op: vanwegen geplande werkzaamheden aan de gebouwen wordt het Kwakkenbergterrein dit jaar (2024) niet verhuurd voor kampweken. Ander verhuur in overleg.

Het kwakkenbergterrein is ons “primitievere” terrein. Het bestaat uit 3 losstaande gebouwen (scoutsblokhut, welpenblokhut en keuken/sanitair). De scoutsblokhut is geschikt voor groepen tot ca. 20 kinderen, de welpenblokhut tot ca. 25 kinderen. Er zijn 3 toiletten en 1 douche beschikbaar, de keuken is voorzien van koelkast en gasfornuis. De gebouwen hebben kachels, maar zijn minder geschikt voor verhuur in de winterperiode. Op dit terrein is geen wifi verbinding aanwezig.

Het terrein is groot en ligt vrij in het bos: er is veel ruimte voor het plaatsen van tenten. Vlakbij het terrein ligt het Erica Terpstra Sportfondsenbad, winkels en speeltuin zijn eveneens op loopafstand.

Foto’s Kwakkenbergterrein

Tarieven Kwakkenbergterrein

Tarieven (minimum aantal personen: 25)
Tarief per persoon bij 1 overnachting (scouts) € 5,70
Tarief per persoon per nacht bij 2 of meer overnachtingen (scouts) € 4,00
Tarief per persoon bij 1 overnachting (niet-scouts) € 8,00
Tarief per persoon per nacht bij 2 of meer overnachtingen (niet-scouts) € 5,60
Energie Nacalculatie
Borg € 200,00

Wil je de blokhut huren?

Of meer informatie? Dan kun je hier een aanvraag doen.