Groenewoud

(Adres: Sophiaweg 448 6523 NJ Nijmegen)

Het Groenewoudterrein ligt aan de Sophiaweg. Op dit terrein staat onze “luxere” blokhut: een groot nieuw gebouw (uit 2014), bestaand uit 3 units die met een atriumdak met elkaar zijn verbonden. De welpenruimte is 53 m groot (unit 1) en de bever- en explorerruimtes zijn elk  33mgroot (unit 2). Er zijn 2 douches en 3 toiletten beschikbaar, de keuken is voorzien van oven, koelkast, diepvries en groot gasfornuis (unit 3). Alle 3 de units zijn goed geisoleerd en te verwarmen.

Onder het atriumdak zit je lekker buiten maar toch altijd droog. Ideaal om buiten te ontbijten, luchen en te dineren. En, zo je wilt, met een knapperend haardvuurtje erbij. Er zijn genoeg klaptafels en banken aanwezig. In de blokhuttten is een wifi verbinding aanwezig.

Het terrein grenst direct aan een (speel)bos. Direct achter het terrein ligt speeltuin “De Leemkuil“, op 300 meter afstand ligt het Erica Terpstra Sportfondsenbad.

Let op: De blokhut heeft op de buitenopenhaard ook een klimwand. Vanwege wet- en regelgeving mogen we deze helaas niet laten gebruiken door huurders. De buitenopenhaard mag natuurlijk wel gebruikt worden voor een vuurtje!

Tarieven Groenewoudterrein

Tarieven (minimum aantal personen: 20)
Tarief per persoon bij 1 overnachting (scoutingleden) € 7,85
Tarief per persoon per nacht bij 2 of meer overnachtingen (scoutingleden) € 5,50
Tarief per persoon bij 1 overnachting (niet-scoutingleden) € 10,00
Tarief per persoon per nacht bij 2 of meer overnachtingen (niet-scoutingleden) € 7,00
Energie Nacalculatie
Borg € 300,00

Foto’s Groenewoudterrein

Wil je de blokhut huren?

Of meer informatie? Dan kun je hier een aanvraag doen.