Staf

Scouting is niet alleen voor kinderen. Ook volwassenen houden zich graag bezig met scouting. Veel stafleden zijn per slot van rekening zelf scout geweest.
Elke week proberen wij als staf een mooi en uitdagend spel voor de kinderen neer te zetten. Daarnaast vergadert het stafteam wekelijks over opkomsten, kampjes en over algemene zaken.

Ons scouts-stafteam staat onder leiding van een hopman (of hopmadam). Dit is een wat ouderwetse naam voor de teamleider van het stafteam. Voor de kinderen is de rol louter ceremonieel. De hopman leidt de opening en sluiting. Ook installaties van nieuwe scouts en staf is zijn/haar taak. Voor de medestaf en de rest van de scoutinggroep is de hopman aanspreekpunt en eindverantwoordelijk voor het scoutsspel.

De gegevensbeheerder zorgt ervoor dat de gegevens van alle kinderen up to date zijn. Ben je verhuisd, of is er een nieuw emailadres? Meld dit dan bij Wouter.

Het huidige stafteam:

Jappe Teamleider / Gegevensbeheer
Ida Oudercontact / Materiaalmeester
Jerre Penningmeester
Thom Afmeldpersoon / Coordinator insignes
RobbeSocial media
JonathanSitebeheer

Heb je vragen aan ons? je kan ons bereiken via mailadres:
scouts (at) scoutingpaulkruger.nl of via de telefoonnummers op de papieren-versie van het blokprogramma.