Nieuwbouw

Ons keuken- en sanitairgebouw op het terrein aan de Kwakkenbergweg is in een zeer slechte staat. Uit bouwtechnisch onderzoek is gebleken dat nieuwbouw een meer economische en duurzame optie is dan renovatie van het huidige gebouw. Het plan is daarom om na sloop van het oude gebouw op dezelfde plek een nieuw gebouw te realiseren.

Enige tijd geleden is hiervoor vanuit de groep een bouwcommissie samengesteld om de plannen uit te werken. En inmiddels ligt er een mooi plan! We zijn voornemens een nieuwe blokhut bestaande uit zogenaamde “logs” neer te zetten, Dit zijn grote vierkante houten balken die op elkaar gestapeld worden. Er is met meerdere aannemers gekeken naar de mogelijkheden en er zijn inmiddels eerste impressietekeningen voor deze bouwvorm gemaakt.

Kom in actie

De belangrijkste stap op dit moment is de financiering. Het komende jaar zal de nieuwbouw en het geld bij elkaar verzamelen hiervoor dus een groot thema zijn. Zo lopen onze jeugdleden een sponsorloop en zal de opbrengst van onze jaarlijkse mest-verkoop-actie de nieuwbouw ten goede komen. Daarnaast kan er gedoneerd worden via onze crowdfunding.

Mocht je ideeën of vragen hebben over onze nieuwbouw en de financiering hiervan dan kan je contact opnemen met: bouwteam@scoutingpaulkruger.nl
Voortgang financiën nieuwbouw€202,000€202,000

Met dank aan onze sponsors

Logo Stichting Volksbelang 1895